حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

پسرم عیدت مبارک

1391/1/24 12:39
2,900 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلک های محدثه

 

 

پسر گلم عیدت مبارک امسال اولین عیدته و من و بابا حسام خیلی خیلی خوشحالیم که خدا اینقدر مارو دوست داره که یه پسر سالم و دوست داشتنی رو به ما هدیه کرده و خانواده دونفره ما امسال سه نفره شده هر چند پارسال هم تو دل مامان بودی وخیلی شیرین بود اما امسال خیلی بیشتر  مزه داره

آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووون آخ جووووووووووووووووووووووووووووووووون

عزیزکم روز دوشنبه یه روز قبل از سال تحویل مثل هر سال هفت سین چیدم خیلی دلم می خواست سبزه شو خودم آماده می کردم اما وقت نشد.اینم عکس هفت سین ما

عید

3شنبه ساعت 8:44 صبح سال تحویل شد یک ربع قبل از سال تحویل از خواب بیدار شدی خیلی دلت می خواست شیر میخوردی و دوباره می خوابیدی اما من و بابا حسام نذاشتیم بخوابی جونم.

اینم عیدی پسرم از طرف مامان مریم و بابا حسام عیدت مبارک دلبندم

عیدی

چند دقیقه مونده به سال تحویل بغلت کردم و کنار سفره هفت سین نشستیم و برای همه دعا کردم خدارو هزار مرتبه برای داشتن فرشته ای که دارم شکر کردم و از خدا خواستم  به همه اونائی که آرزوی مادر شدن دارن فرشته دوست داشتنی عطا کنه الهی آمین

76

76

بعد سال تحویل بهت فرنی دادم من و بابا حسام آماده شدیم لباس عیدت و تنت کردیم رفتیم به دایی بزرگ بابا حسام(دایی حسین)سرزدیم خیلی خوشحال شدن مارو دیدن آخه دائی بابا حسام مریضه و خیلی دوست داشت تورو ببینه گلم بعدش رفتیم خونه ممسی اینها .

ناهار هم خونه بابا حاجی اینها بودیم خیلی خوب بود هاتف و متین هم بودن هاتف بهت عیدی داد دستش درد نکنه

 حامی

http://12345.niniweblog.com/post74.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان پندار
21 فروردین 91 23:41
سلام سلام سال نو مبارک خانوم کم پیدایی سر نمیزنی به دوستان قدیم...پسرتو ببوس