حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

قشنگم 9 ماهگیت مبارک

1391/4/5 10:40
937 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر من ببخشید اینقدر دیر به دیر میام الان که دارم برات مطلب می نویسم تو همش میخوای لب تاپ و بگیری برام خیلی سخت شده وقتی بیداری از لب تاپ استفاده کنم وقتی هم خوابی میرم به کارای خونه میرسم.

عزیز دلم ٩ ماهگیت مبارک وای ٩ماه گذشت په زود گذشت ٩ ماه تو شکمم بودی حالا ٩ماهه که پا به این دنیا گذاشتی سختی داشت اما خیلی شیرین بود واقعا دلم برای روزای بارداری و روزائی که گذشت تنگ میشه جونم.

هر روز با مزه تر میشی خیلی از کارای مارو تقلید می کنی دوست داری هر چیزی رو ببری به سمت دهنت وقتی بهت نه نه میگیم و با انگشت اشاره بهت نشون میدیم که اینکارو نکنی تو هم یاد گرفتی با انگشت اشاره ات اینکارو تکرار می کنی صداهائی که بابا حسام با دهنش در میاره تو هم در میلری خیلی خوردنی و قلقلی شدی یه قلقلی خوردنی.

خیلی چهره مهربونی داری مهربون ومعصوم

الان سینه خیز عفبی میری اما همش دوست داری بایستی مبل و می گیری و برای چند ثانیه بدون کمک ما می ایستی عاشقتم کلی ذوق می کنی و ما هم ذوق می کنیم.

شبها ساعت ١_١٢:٣٠میخوابی و صبحها معمولا ساعت ١٠تا١٠:٣٠ بیدار میشی خیلی تو خواب غلت میزنی خیلی خوشگل میخوابی ٢ هفته ای میشه که دوست داری رو شکم بخوابی خیلی باحاله. دوست داری یکی کنارت باشه و بازی کنی تنها که میشی گریه رو سر میدی گلم .

تو این هوای گرم یک روز در میونمی برمت حموم خیلی گرمائی هستی جونم عاشق حموم و آب بازی هستی برات یه وان خریدم میذارمت توش تو هم کلی ذوق می کنی و آب بازی می کنی.

میبوسمت نازنینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی مائده
9 تیر 91 11:09
9 ماهگیت مبارک عزیزممممم ای مامان تنبل پس عکسای گل پسر کووووووووو

به زودی میذارم