حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

عشق مامان و بابائی

1391/7/27 9:50
869 بازدید
اشتراک گذاری

قلقلی مامان میمیرم برات این روزا خیلی شیرین شدی دوست دارم روزا کار نداشته باشم و مدام باهات بازی کنم خیلی دوست داری خودت غذا بخوری وقتی بهت ناهار میدم یا ماست میدم قاشق و از دستم میگیری و میکنی توبشقاب ای جونم اون وقت یه لبخند شیرینی می کنی معاومه که خیلی از ایننکه میتونی خودت بخوری ذوق کردی ای جونم ناز منی عشق منی.

راستی یادم رفت بگم از 4شنبه 12 مهر تو اتاق خودت و رو تخت خودت میخوابی دیگه مردی شدی برای خودت دیگه صبح تا شب شیر من و نمیخوری فقط شبها وقتی میخوای بخوابی و یه نوبت هم دم دمای صبح میخوری خیلی گلی خیییییییییییییییییییلی.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مریم مامان پندار
29 مهر 91 22:12
قربون این مرد کوچولو برم من فدات بشم مریم براش اسفند دود کن
مریم مامان پندار
29 مهر 91 22:13
قربون این مرد کوچک برم من مریم جونم اسفند براش دود کن