حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

سکسکه پسری

1390/4/21 11:15
748 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comعمر من سلام شنبه 18 تیر ساعت 9:30 صبح نوبت دکتر داشتم خانم دکتر وزن و فشارم و اندازه گرفت وزنم نسبت به ماه قبل 5/2 کیلو اضافه شد با اینکه خیی هوای خودم و دارم اما نمی دونم چرا اینقدر وزنم زیاد میشه شدم 70کیلو مامانی فشارم 12رو7 بود گلم.

وقتی خانم دکتر شکمم و معاینه کرد و صدای ضربان قلب پسملی رو برام گذاشت ازش پرسیدم:خانم دکتر؟ ضربه های کوچولو و پشت سر هم مثل نبض زیر شکمم حس می کنم این چیه؟

خانم دکتر گفت:این سکسکه نی نی قشنگ من الهی من فداش بشم که تو شکمم سکسکه می کنه.

niniweblog.com

خیلی هوا گرم بود تا از مطب دکتر برم مغازه بابا حسام خیس عرق شدم گلم . ببخشید اذیت شدی عمرم این روزا که هوا خیلی گرم شده سعی می کنم کمتر بیرون برم تا پسری ما اذیت نشه بوووس.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی مائده
21 تیر 90 16:17
اخی الهییییییییییی، چه جالب، منم بعضی وقتا این ضربه هارو احساس میکنم پس سکسکه اس ای جانم
دانيال
28 تیر 90 13:18
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر مه اجازه بديد لينكت.ن مي كنم با احترام دن دني
دانيال
28 تیر 90 13:19
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني