حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

آزمایش 7 ماهگی

1390/4/29 0:19
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری من خوبی؟چند روزی میشه برات چیزی ننوشتم الان که دارم برات می نویسم مشغول ورجه وورجه کردن تو دل مامان هستی ای جانم من فدات بشم.niniweblog.com

مثل ماهی از این طرف به اون طرف میری ای جانم.     

صبح با بابا حسام رفتم آزمایشگاه آزمایش دادم جوابش شنبه آماده میشه گلم خدا کنه مشکلی نباشه.

بعد از آزمایش با بابا حسام رفتم مغازه اش .ساعت 10:15 با ممسی رفتیم خرید سیسمونی ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چقدر مزه داشت لباس نوزادی و خرده ریزایی که از خرید سیسمونی مونده بود و خریدیم تو هم توی دل مامان مشغول بازی بودی فکر کنم فهمیده بودی داریم برای تو خرید می کنیم کلی کیف کردی من فدای پسمل خودم بشم.

فردا قراره بابا عطا و ممسی برن برای پسرمون تخت و کمد سفارش بدن هر موقع اتاقت و چیدیم عکساشو اینجا میذارم.بووووووووووووووووووووووووووس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رها
29 تیر 90 10:57
سلام عزیزم وب قشنگی دارین کد رهای من در مسابقه 27 اگه رای بدید خوشحال میشیم
مامان پریا
29 تیر 90 21:15
سلام خاله جون اسم من پریا است اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن تا فردا شب بیشتر وقت ندارم کد من 58 آدرس وبلاگم هم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com خوشحال می شم ببینمت
گندم (مامان رهام)
22 شهریور 90 14:33
واي مريم گلي جون مباركه سيسمونيش خيلي قشنگه ميشه در مورد مكان خريد بعضي هاش منو كمكم كني؟
گندم (مامان رهام)
22 شهریور 90 14:36
مريم گلي جون مباركه ميشه منو هم در مورد مكان خريد بعضي هاشون كمكم كني؟