حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

عزیز دل مامان

1390/5/1 22:55
822 بازدید
اشتراک گذاری

فدای پسر گلم بشم که با تکوناش اینقدر منو شاد می کنه عمر من خیلی تکونات و دوست دارم خیلی کیف می کنمniniweblog.com

عزیز دلم امروز نصاب پرده امد پنجره اتاقت و اندازه گرفت ای جااااااااااااانم هر موقع نصب کرد عکسش و برات میذارم

                              تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریا
3 مرداد 90 13:20
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
مریم مامان پینگیل
5 مرداد 90 15:33
مبارکههههههه ما منظریم زود عکس بذار پینگیلی میگه سر بزن