حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

تولد باباحسام و آخرین سونوگرافی

1390/7/1 12:02
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام عزیز دل مامان خوبی پسملی قشنگ من؟دیگه چیزی نمونده به دیدن حامی عزیزم فقط 3 روز امروز جمعه هست و تو قشنگترین و بهترین نعمت خدا قراره دوشنبه به دنیا بیای واااااااااااااااااااااااااای خیلی خوشحالم ویه کم هم استرس دارم جان دلم.

من و بابا حسام دیشب امدیم خونه و قراره فردا بعذ از ظهر بریم خونه مامان مهوش و بابا عطا که دوشنبه پسر قشنگمون به دنیا بیاد.

من و بابا حسام لحظه شماری می کنیم برای دیدنت گلم هر شب می شینیم و به شکم من که مثل توپ شده نگاه می کنیم و قربون حرکتهای پسملیمون میریم وااااااای که چقدر کیف می کنیم وقتی تکون می خوری خیلی مزه داره وقتی خودت و سفت می کنی من و بابا نازت می کنیم و تو گلم آروم میشی

من و بابا عاشقتیم خیلی خیلی دوست داریم بووووووووووووووووووس

چند روزی خونه مامان مهوش و بابا عطا بودیم برای همین نتونستم روز تولد بابا حسام بیام برات مطلب بنویسم اما حالا میخوام برات تعریف کنم 1 شنبه تولد پسرخاله(امیرجواد)بود و دوشنبه تولد بابا حسام

شب دوشنبه خونه مامان مهوش و بابا عطا برای امیرجواد و بابا حسام تولد گرفتیم پسملی گل ما هم امسال تو تولد باباش بود.

دوشنبه عصری ساعت 6 من و مامان مهوش و بابا حسام رفتیم سونوگرافی که برای آخرین بار پسملی رو از دستگاه سونوگرافی ببینیم ای جااااااااان من آقای دکتر گفت همه چی خوبه و گفت وزنت 3390کیلو شده خدارووووووووووووو شکر ایشالله به امید خدااااااااااااااااااااا همه چی به خوبی پیش میره حامی ما صحیح و سالم به دنیا میاد همه چی رو به خدا می سپارم گلم مراقب خودت خیلی خیلی باش دلم برای دیدنت یه ذره شده دوسسسسسسسسسسسسسسست داررررررررررررررررررررم جون دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی مائده
1 مهر 90 23:30
تولد بابای حامی مبارک باشه ایشالا روز دوشنبه حامی جان صحیح و سالم به دنیا قدم میذاره
مامان مریمی
3 مهر 90 10:43
تولد پدر و پسر پیش پبش مبارک باشه ایشالااااااااااا مریم جون خوسحالم که گل پسرتو بغل می کنی
مروارید مامان آوا
3 مهر 90 11:17
آخی به سلامتی بی صبرانه منتظر به دنیا اومدنش هستیم خبرشو حتما بده به ما
مریم مامان پندار
6 مهر 90 16:14
تولد بابای نی نی مبارک خدا رو شکر که داری به دیدن نی نی نزدیک میشی