حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

واکسن 4 ماهگی

1390/11/15 0:22
881 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان 4شنبه 5 بهمن ساعت 9:15 بهت استامینوفن و دادیم و بردیمت بهداشت تا واکسن 4 ماهگیتو بزنیم از شب قبلش دلشوره داشتم که نکنه مثل واکسن 2 ماهگیت اذیت شی خیلی استرس داشتم ساعت 10 رسیدیم بهداشت قد و وزنت و اندازه گرفت

قد:68 سانتی متر

وزن:8100 گرم

دورسر:44 سانتی متر

ماه من واکسن و که به رون پای راستت تزریق کردن جیغی زدی که دلم برات کباب شد بغلت کردم و پستونک و گذاشتم تو دهنت و بوسیدمت تا آرومت کنم خیلی زود آروم شدی خدارو شکر خیلی بهتر از دفعه قبل بودی اما تب کردی گلم بابا حسام من و تو رو رسوند خونه ممسی اینها و بهت شیر دادم و خوابیدی عمرم هر 4 ساعت بهت استامینوفن دادم

ساعت 4 بعد از ظهر خواب بودی که بازنگ موبایل بیدار شدی وااااااااااای جیغهائی می زدی که دلم ضعف رفت خداروشکر بابا حسام هنوز نرفته بود مغازهممسی سفره دعوت بود خونه نبود بابا عطا هم با صدای جیغت بیدار شد ور فت بیرون کار داشت خیلی بیقراری می کردی بابا حسام بغلت کرد و تو بغلش آروم شدی هر کاری کردیم که شیر بخوری اما نخوردی و فقط جیغ می زدی پات هم خیلی ورم کرده بود کمپرس سرد کردم خیلی بهتر شد بابا حسام تا ساعت 5:30 پیش ما بود وقتی خیالش راحت شد کهآروم شدی و داری شیر می خوری رفت مغازه.وقتی ممسی ساعت 6 امد خیلی آروم شده بودی و داشتی بازی می کردی اما هنوز یه کم تب داشتی .فردا تبت قطع شد اما تا شب بهت استامینوفن دادم که خیالمون راحت شه.

راستی گلم بعد واکسن صدات یه کم گرفت فکر می کنم به خاطر واکسن باشه.

ایشاا... هر چه زودتر خوب خوب شی عزیز دلم می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگسی
18 بهمن 90 2:24
خدا براتون حفظش کنه حسام جون رو.انشاالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید..