حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

خونه عمه هایده

1390/4/11 10:33
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی دیشب من و بابا حسام رفتیم خونه عمه هایده اینها متین از وقتی فهمیده نی نی تو دل من یه پسمله خیلی خوشحاله.عمه هایده هم کمرش هنوز خوب نشده بعد از یک ماه استراحت الان یه کم بهتره قراره یکشنبه بعد از ظهر برن تهران دکتر گلم .متین برامون هات شاکلت آورد همینطور که خوردم شروع کردی به شیطونی فدات بشم کیف می کردم خیلی پا میزدی منم دستمو میذاشتم رو شکمم و کیف می کردم ناقلا شدی پسملی من.

 

                                                         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی توپولی
21 تیر 90 0:49
سلام پسر بچه ها دوست دارند همبازی پسر داشته باشند در آینده همبازی های خوبی میشند محمد جواد منم اصلا رابطه خوبی با دخترا نداره بیشتر باپسملا حال میکنه.
نی نی توپولی
21 تیر 90 0:50
راستی اسم براش انتخاب کردید یا نه؟