حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

سونوگرافی ماه 8

1390/5/17 20:10
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان خوبی؟امروز هواخیلی بهتر شده حدود ده روزی می شد که هوا خیلی گرم شده بود اما امروز هوا کلی خنک شد . صبح بیدار شدم کولر و خاموش کردم و پنجره ها رو باز کردم یه کمی باد می زد.

                 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

گلم شنبه غروب ساعت 6:30 ممسی امد و با هم رفتیم سونو بابا حسام هم امد آخه سونوگرافی پائین پاساژ بابا حسام هستش.دل تو دلم نبود حدود ده هفته ای می شد که گل پسرم و ندیدم ای جانم مثل ماه بودی گلم دکتر پیرزاد رو صورتت زوم کرد لبهای خوشگلت و باز و بسته می کردی فکر کنم گرسنه بودی عمرم. منم  می دیدمت و کیف می کردم راستی خاله مهکامه و پسرخاله امیرجواد هم امدن دیدنت کلی کیف کردیم آقای دکتر بهم گفت پسرم سر به زیره سمت راست شکمم ستون فقراتت و سمت چپ شکمم پاهای کوچولو و نازت ای جان من فدای پسر گلم بشم.

                                              

آقای دکتر گفت وزنت 2098 گرم هست ازش پرسیدم خوبه؟گفت:عالبه.

                                           

دکتر پیرزاد گفت:اگه بخوام سزارین بشم زمان زایمانم آخر شهریوره اما طبیعی هفته اول مهر میشه حالا فردا میرم دکتر ببینم خانم دکتر چی میگه دوست دارم عزیییییییییییز دلم بوووووووووووس

                                                     شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
17 مرداد 90 21:20
سلام مریم جون خوش به سعادتت که لحظه دیدارتون نزدیکه خوشحال میشم تبادل لینک کنیم به ما سر بزن بوسسسسس
مامان مریم
19 مرداد 90 11:14
ممنون سحر جون
مامی مائده
19 مرداد 90 19:39
ایشالا این ماه اخرم با موفقیت پشت سر بذاری عزیزم