حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

دوست دارم یه دنییییییییییییییییییییییا پسرم

1390/5/20 21:38
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون دلم امروز من و ممسی رفتیم برای اکو قلب آخه مامانی یه کوچولو پرولاپس دریچه میترال داره الهی من فدای پسملی خودم بشم دکتر اکو کرد و گفت چیز مهمی نیست ایشالله به سلامتی زایمان می کنی خداروشکر چیزی نبود بابا حسام امد دنبال من و ممسی.ممسی رو رسوندیم وامدیم خونه.

                  niniweblog.com

جان دل من فکر کنم خیلی گشنه شده بودی چون تو مطب دکتر کلی ورجه وورجه کردی عسلم ما تا بیایم خونه و ناهار بخوریم ساعت 2 شد ببخشید جونم که ناهار دیر شد.

              animated gifs

یه خبر جدید میخوام بهت بدم گلم خاله لیلا امروز ظهر رفت سونوگرافی و فهمید که نی نی ایش پسمله باورش نمی شد آخه تو هفته 19 رفته بود سونوگرافی سه بعدی گفته بودن نی نی ایش دخمله حالا که هفته 30 بود و رفت سونو بهش گفتن نی نی ایش پسمله حالا خدارو شکر لباس دخترونه نخرید اما یه کم خرده ریزخریده که اون هم پسر و دختر نداره.Free Animations

راستی جیگر مامان تخت و کمدت و آوردن اتاقت خیلی خوشگل شده اما میخوام اتاقت تکمیل بشه تا عکسشو برات بذارم عمرم دوست دارررررررررررررررررررررررررم یه دنیییییییییییییییییییییییییییییییا

                                 Free Animations

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم وحیدی پور(پینگیل)
22 مرداد 90 11:26
مبارکه ما منتظر عکس ها هستیم مریم جون
مریم گلی
23 مرداد 90 19:09
مربم گلی جون چقدر ما شبیه همیم! همسر منم اسمش امیر حسامه و نی نی ما هم پسره! آبانم به دنیا میاد انشالله. انشالله حامی گلت سلامت به دنیا بیاد!