حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

عزیز دلم دوست دارم

1390/7/22 13:52
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر و هستی من از روزی که به دنیا امدی فقط امدم چنذ تا عکس ازت گذاشتم گلم امروز وقت کردم بیام برات مطلب بذارم عزیز دلم ما هنوز خونه ممسی و بابا عطا هستیم امروز جمعه 21 مهر 1390 هست و بابا حسام رفته شکار ساعت یک ربع به 2 بعد از ظهره و تو مثل یک فرشته کنار من تو تختت خوابیدی

به اندازه تماااااااااااااااااااااااااام دنیااااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مبینا
22 مهر 90 15:36
مبارک باشه عزیزم،این روزها خیلی شیرینن و خیلی زودمیگذرن قدرشون رو بدون
مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 15:40
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مریم مامان پندار
27 مهر 90 14:04
سلام حامی جونم خوبی خاله زودی بزرگ شو با پندار فوتبال بازی کنین . بابا رفته بود کوه شکار اهو؟
ثمین
23 بهمن 90 0:08
http://www.uscenrich.org/cooking%20with%20kids.jpg