حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

دالی بازی و آواز خونی وفرمون روروئک

1390/12/22 0:24
366 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یه کار جدیدی که یاد گرفتی این که وقتی دراز کشیدی روت و یه دفعه می کنی طرف من و بابا حسام و می خندی یه در میون روت و بر می گردونیو با ما دالی بازی می کنی و خودت کلی ذوق می کنی من و بابا ئی هم با اینکارت کلی کیف می کنیم و می خندیم خبلی خوشرو هستی گلم جون دلمی خیلی دوست دارم آرزو می کنم همیشه خنده رو لبات باشه

خیلی وقته آواز می خونی وقتی خیلی از یه چیزی ذوق می کنی شروع می کنی به آواز خوندن

حدود یک هفته ای میشه که یاد گرفتی میگی دددددددددددددددددددددد

خیلی بامزه میگی خوردنی میشی پسر نازم

 13 اسفند من و بابا تصمیم گرفتیم امتحانی بذاریمت تو روروئکت ببینیم چیکار می کنی نمی دونی چقدرذوق کردی گلم نوک پاهات به زمین رسید روروئکت شکل ماشین فرمون هم داره وقتی نشستی با دو دستت محکم فرمون و گرفتی قربون اون دستهای کوچولوت بشم اما حیف اینقد من و بابا محو تو شدیم که یادمون رفت ازت عکس بگیریم بهت قول میدم ایندفعه که گذاشتمت تو روروئک ازت عکس بگیرم و بذارم اینجا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان پندار
22 اسفند 90 10:42
افرین به پیشرفتهایی که داشتی
مامانش ازت دلگیرم سر نمیزنی به پندار من همیشه میام اینجا...


مرسی خاله مریم خیلی ممنون که همیشه به وبلاگ من سر میزنی منم از این به بعد بیشتر به وبلاگ پندار میام