حامیحامی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گل پسر مامان مریم و بابا حسام

اولین سوپ و صندلی غذا

1390/12/27 0:37
373 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان سلام میخوام قبل از اینکه در مورد اولین سوپی که خوردی برات بنویسم طرز تهیه فرنی که برات درست می کنم و بنویسم 11 اسفند اولین فرنی رو بهت دادم

آرد برنج(آرد برنجی که خودمون درست کردیم)                         1 ق.م سر صاف

نبات                                                                           یک تکه ریز

شیر خودم(برای رقیق کردن فرنی)                                      به میزان لازم

آب                                                                           به میزان لازم(حدود یک استکان)

1 ق.م آردبرنج و با مقداری آب و نبات بهم می زنیم و روی شعله ملایم گاز می گذاریم و هم می زنیم تا آب به جوش بیاد و آرد پخته بشه و غلیظ بشه بعد از اینکه خنک شد مقداری رو که میخوام بهت بدم و با شیر خودم رقیق می کنم و بهت میدم جونم.   

 شنبه 18 اسفند اواین سوپ

عزیز دل مامان شنبه بابا حسام برات ماهیچه گوسفند خرید تا اولین سوپ و برات درست کنیم

گوشت گوسفند                        یک تکه کوچک

برنج                                       یک قاشق م خ

هویج                                      نصف هویج کوچک

ماهیچه گوسفند و با یه پیاز کوچولو میذارم بپزه وقتی نیم پز شد برنج و هویج و اضافه می کنم وقتی پخت میذارم خنک بشه بعد میکسش می کنم میدم پسمل گلم نوش جان کنه روز اول یه قاشق مربا خوری ناهار بهت دادم.

گلم از اونجائی که خیلی دوست داری وقتی ما غذا می خوریم تو هم بخوری و مارو نگاه می کتی از این به بعد وقت ناهار رو صندلی غدا می نشونمت و بهت سوپ میدم فدات بشم خیلی کیف می کنی.

١شنبه ١٩ اسفند

34

67

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمی
28 اسفند 90 20:28
سلام دوست من. چه پسر نازی داری ماشالله. خدا برات نگهش داره. به من هم سر بزن


مرسی گلم چشم حتما